Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

- Halló.

- Halló, jónapot, Borka Artúr vagyok, az ön mobilszolgáltatójától. Látom, hogy hamarosan lejár az ön hűségideje, ezért egy különleges ajánlattal keresem meg. Ez egy havi tízezer forintos csomag, blablabla (itt felsorolja emberünk a részleteket)… érdekli önt ez az ajánlat?

- Nos, érdekelne, de a honlapjukon láttam egy sokkal kedvezőbbet, olcsóbb is, több is a lebeszélhetőség, akkor most hogy van ez?

- Nem értem a felvetést… van kedvezőbb, igen. Azt szeretné inkább?

- Még jó hogy! Ez felháborító! Ön azt mondta, hogy egy különleges ajánlatuk van a számomra, erre bárki az utcáról bemegy, és talál jobbat, akkor ebben mi a különleges?

- Az, hogy ez személyre szabott. Csak magának. Már pardon, de sosem mondtam, hogy kedvező az ajánlat, csak azt, hogy különleges. Kell, vagy nem?

- Kell.

- Megkötve.

- Köszi

- Köszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr7812883552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása