Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Három nagyon erős ember azt a feladatot kapja, hogy mérkőzzenek meg egy számukra ismeretlen, titokzatos idegennel. Ők hárman együtt, egyszerre támadhatnak, összedolgozhatnak, míg az ismeretlen egymaga áll ki hármójuk ellen. Az első, egy hatalmas darab, Bud Spencer alkatú harcos így szól:
- Hát én nem tudom, ki az ellenfél, de azért ami tény, az tény: 195 cm vagyok, 172 kg. Egymagam is kiállok bárki ellen, nem hogy hárman! Én nem félek!
- A második, egy profi, nehézsúlyú ökölvívó így nyugtatgatja magát:
- Gyors vagyok és erős. Nagyon erős. Eddig hatvan meccsem volt, ebből ötvennyolcat kiütéssel nyertem meg, kettőt pedig pontozással. Nem lesz gond. Nem lehet gond.
- A harmadik, egy Bruce Lee alkatú, de sokkal magasabb és sokkal kidolgozottabb ketrecharcos így szól:
- Elképesztően kemények az izmaim, gyors vagyok, de nagyon! Védhetetlenek az ütéseim, míg, ha engem el is talál valaki, az lepattan rólam. Állok elébe bárkinek!
- Kezdődik a meccs, a három férfi bemelegíthet előtte. Megjelenik egy 170 cm magas, teljesen átlagos, kissé elhízott, enyhén bicegő ember, aki végignéz rajtuk és közömbös arccal bemegy a küzdőterembe. Szólnak a három kihívottnak, hogy menjenek utána és kezdődhet a harc, mivel hogy ez a férfi, akit az előbb láttak, ő a titokzatos ellenfél. A három férfi követi őt. Pár másodperc múlva nagyon gyors és félelmetes hangú ütések hallatszanak, szinte irreális erejű és sebességű ütések. Majd teljes csend. Kis idő múlva kilép a küzdőteremből az első, a Bud Spencer alkatú férfi. Kérdezik, hogy mi volt. Mondja, hogy ő ment be elsőnek, megcsapta a kihívó férfit, aki azonnal összeesett. Azután ők hárman már csak a falat és az oszlopokat rugdosták, hogy levezessék a várakozás során felgyülemlett feszültséget.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr7712883496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása