Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

- Ismered az Én elmentem a vásárba fél pénzzel című slágert?
- Ja, ja, vágom.
- Ha elköltötte a pénze felét és maradt fél pénze, de azt is tovább költötte és még mindig maradt fél pénze, akkor miért és mikor hagyta abba az ész nélküli költekezést a csóka?
- Amikor már annyira elfeleződött a pénze, hogy csak egyetlen atomból állt és azt már nem bírta tovább felezni, akkor még vett valamit NEM fél pénzért, hanem az egész pénzéért, így a végén elfogyott az egyetlen atomból álló pénze is.
- Ahhha... Szóval ez a megfejtés...
- Ez, b*szd meg, mást vártál, b*szd meg?
- Én is így gondoltam. Na, csövi!

komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr512883438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása