Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy magyar férfi nagyon hangosan szitkozódik, káromkodik a Göttingeni Egyetem épülete előtt. Mivel már hosszú percek óta tart a szűnni nem akaró ordibálás, az egyetem dolgozói kimennek megnézni, hogy mi történt. Alig bírják lefogni a dühöngőt. Kérdezik tőle, hogy mi a gond. Ő indulatosan válaszol: akartam venni egy fejhallgatót. Az egyik helyen pontosan meg tudták mondani az árát, de hogy hol kapható, azt nem. A másik helyen azt tudták, hogy hol kapható, de fogalmuk sem volt az áráról. És amikor kiválasztottam az egyik helyet, akkor a másik hely megszűnt. Hát a k*va anyját Werner Heisenbergnek! Erre az egyetem dolgozói is feldühödnek és kórusban, szűnni nem akaró módon szidják Heisenberget, az édesanyját, sőt, vannak aki még Paul Diracot is péniszszopó köcsögnek nevezik.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr8411951993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása