Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Idős nők versengenek az idősek otthonában, hogy melyikőjüknek volt a legbelevalóbb udvarlója. Így szól az első:
- Az én Jánosom, amikor először megcsókolt, hát nem hazudok, de bizony lecsókolta a rúzst a számról!
- A második ezt mondja:
- Béla felkért táncúnyi a fonóba! Úgy megpörgetett, hogy a fűsű is kiröpűtt a hajambú! Én meg szédöngtem vagy félórán át!
- A harmadik következik:
- Az én párom egy nagyon modern, felvilágosult férfi volt. Kérdezte tőlem, hogy Sárika, maga tudja mi az a francia? Feleltem neki, hogy nem tudom, Oszkár. Erre letolta a lovagló nadrágját és úgy ráhúzta az ajkaimat a csúnyájára, hogy majdnem belefulladtam a szőrcsomóba, olyan dús bozótú férfi volt!
- Következik a negyedik:
- Nem emlékszem már, olyan régen volt.

 

komment

Címkék: néni

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr9911924907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása