Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Első randi. A lány szülei idősebb, magas beosztású, konzervatív beállítottságú, komoly, meglehetősen merev emberek. Az ifjú lovagot igyekszenek jól megismerni, ezért kérdezgetik.
- Változnak az idők - mondja az apa - ám számomra a mai napig is a klasszikus, régi színészek jelentik a minőséget a kultúrában.
- Ja, ja - válaszol a srác - a számból vette ki a szót. Én is a régieket szeretem. Nekem a kedvencem volt, van, és lesz, VV Alekosz.
- Nem pont így értettem a régi jelzőt... - döbben meg az apa.
- Hát, vágom én, vágom. Még régebbiek... mint VV Oki?
- Tudja, fiatalember, - szólal meg az anya is - mi a keresztény értékrendben hiszünk és respektáljuk a pápa szigorát, elveit.
- Tudtam én, hogy jó fejek maguk! - próbál kedveskedni a fiú - Én is mondtam a lányuknak, hogy lehet, hogy kib, izé, nagyon szigorú Pierre Woodman, de kihozza a lányokból a maximumot. Nagy riszpekt az análpápának! - és barátságosan vállon veregeti az apukát.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr338861582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása