Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

- Kielégültél? - kérdezi a férfi.
- Igen. - feleli a nő.
- És miért mondod ezt? - kérdezi a férfi.
- Mert ez az igazság, nagyon kielégültem. - válaszol a nő lihegve.
A férfi beoltja igazságszérummal. Ezután újra megkérdezi:
- Kielégültél?
- Nem. - feleli a nő.
- Akkor miért mondtad, hogy igen?
- Mert attól féltem, hogy mérges leszel.
- És ha az leszek, attól féltél, hogy megütlek?
- Igen. -válaszol a nő.
- És a félelemtől nem bírtál kielégülni?
- Igen. - feleli a nő.
- Azt tudod, hogy nincs is igazság szérum, csak egy üres fecskendőt mutattam neked és nem szúrtam beléd, csak megcsíptelek?
- Igen. - mondja a nő.
- Akkor miért mondtad, hogy nem elégültél ki? - csodálkozik a férfi.
- Mert kielégültem és éhes vagyok. Főzz nekem tejbegrízt csoki-szórattal, mint Laci bácsi!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr598523726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása