Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Családi vacsorára először érkezik a lány barátja. Senki nem tudja, hogy mire számíthat, hiszen nem ismerik az ifjú lovagot. Az étkezés rendben zajlik. Kérdezgetik a fiút mindenféléről, amire válaszol is. Egyszercsak megszólal:

- Most kérdezhetek én?

- Persze – mondják.

- Na, akkor az a kérdésem – mondja az apuka felé fordulva – hogy ha én vagyok én, és te vagy te, ki a hülye majom, én vagy te?

Mindenki meghökken ezen, az apuka megőrizve a hidegvérét, megszólal végül:

- Te,

- Erre a fiú:

Hát szerintem is, te vagy a hülye, hehhhhheeeeeee – elkezd veszettül röhögni, de megakad egy falat a száján, és röhögve fulladozik!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr807987917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása