Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Magyarok kölcsönt kérnek az IMF-től, de úgy, hogy egy hét múlva visszafizetik. Ezért a kamat elhanyagolhatóan kicsi, egy százalék. Tíz milliárd eurót kérnek, de nem átutalással, hanem készpénzben, egy milliárd eurónként csomagolva. Az IMF emberei csak néznek, nem értik a dolgot, de egyetlen hétre egy százalék az nagyon jó kamat, jól járnak, ezért belemennek. A ravasz magyar küldött a pénz átvételénél így szól: ˝Majd én megszámolom˝, és elkezdi számolni a milliárd eurós csomagokat: ˝Egyem, kettem, hármam, négyem, ötöm, hatom, hetem, hétem, nyolcam, kilencem.˝ Majd így szól: ˝Hé, hát ez csak kilenc!˝ és újra megszámolja egyesével rámutatva a csomagokra: ˝Egyem, kettem, hármam, négyem, ötöm, hatom, hetem, hétem, nyolcam, kilencem˝. Az IMF elnézést kér és hoz még egy csomagot. Így a Magyaroknak a kamatos visszafizetés után 900 millió eurójuk marad. Meg vannak mentve! A hülye IMF nem jön rá a kópéságra, így jár!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr627988093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása