Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Feri bácsi kérdezi Csaba bácsitól:

Mi újság, hogy vagy? Indultál mostanában valamilyen pályázaton, vagy hasonlón?

Csaba bácsi válaszol:

Vettem a Tachirr-elasticnál asztalt székekkel, adtak egy plüsslibát, hogy akció van: ha bármilyen saját képet készítek, amin szerepel a liba is, akkor a legjobb 100-, a 2. legjobb 50-, a 3. 25 ezer Ft.-ot nyer. Egyedül a kreativitást értékelik, a többi nem számít. Én 4-et készítettem, ráadásul még csontig be is nyaltam nekik, pedig nem is vagyok Tachirr-elasticnál rajongó. Elég ciki... Nem nyertem, viszont a nyertes képek kreativitás szempontjából nullák. Valami zsűri döntötte el.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr797987807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása