Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Így szólt Feri bácsi az óvodás Lacikához:
- Na, kisfiam, játszunk olyat, hogy mindketten mondunk valami nagyon kis dolgot és az nyer, aki a legkisebbet tudja mondani. Érted? Mondjuk te azt mondod, hogy labda, én meg azt mondom, hogy dió. Akkor én nyertem, mert a dió az kisebb, mint a labda. Érted már, Lacikám?
- Értem. - felelt a kisfiú.
- Na, akkor én kezdem! - mondta Feri bácsi és ravaszul nézett. - Szóval én azt mondom neked, Lacikám, hogy atom! - Ezután Feri bácsi önelégülten vigyorgott.
- Kvark. - válaszolt Lacika.
- Az anyád picsáját! - kiáltott fel Feri bácsi és mérgében a földre dobta a kucsmáját, csak úgy porzott és még meg is taposta!

Szólj hozzá!

Címkék: fiú

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr167596600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása