Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2015.06.03. 18:00

Nem baj?

- Kicsi szívem - szól a feleség - nem baj, ha pukizom egyet a paplan alatt?
- Csak nyugodtan, emiatt kár lenne kimenned toalettre. - válaszol a férj.
Kis idő múlva megszólal a férj: - Nem pukizol hát, bogárkám?
- De hát már púztam, nem hallottad? - pirul el a feleség.
- Ja, azt hallottam, angyalkám, csak annyira hangos volt és olyan büdös, hogy még a szemem is könnybe lábadt és azt hittem, a nagyapám volt.
- De hiszen ő meghalt öt éve és egyébként sem melletted aludt. - mondja értetlen hangon a feleség.
- Akkor te voltál. - nyugtázza a férj.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr277467514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása