Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2015.04.22. 18:00

Nem a fiú akarta

Családi vacsorára először érkezik a lány barátja. Senki nem tudja, hogy mire számíthat, hiszen nem ismerik az ifjú lovagot. Az étkezés rendben zajlik, majd a fiatalok elvonulnak a lány szobájába, egy kis időre. Az apuka, kíváncsiságának engedve beles a kulcslyukon, és felhördül: félreérthetetlen helyzetben látja a lányát! Sőt, a szemtelen srác szétvetett lábakkal, karba font kézzel, félmosollyal nyomkodja közben a mobilját! Több se kellett a bősz apának, berúgja az ajtót, és mint az állat, elkezdi csépelni a srácot, üti, ahol éri, piff puff piff puff (A vicc mesélésénél itt mutassuk is, hogyan, jó sokáig!). Végül a lány ordibálására hagyja csak abba, aki azt üvölti:
- De hát én akartam!
Az apa nem érti a dolgot, kérdőn néz közbe, mire a lány ismét mondja:
- Én akartam! A Laci nem is akarta! ÉN akartam!! Értsd már meg.
Mire az apa:
- UUhh, sorryka. Laci, nehari.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr447228951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása