Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2015.02.13. 18:00

A rossz piszoár

Munkahelyi piszoár fölé ki van írva egy A4 papírlapra, hogy ˝Ne használd!˝. Jön az egyik dolgozó és telehugyozza. Persze nem folyik le, éppen hogy csak ki nem folyik a szélén, annyira megtelik. Jön az egyik kollégája és megütközve látja, hogy mi történt. Így szól:
- Megőrültél?! Világosan ki van írva, hogy ne használd!
- De én nem használtam. Én csak belebrunyáltam. De mi a baj? Már megint rossz?
- Igen, rossz.
- De hát a múlt héten csinálták...
- Igen, de akkor is rossz, mert elromlott újra. Bele lehet már szarni ebbe az egészbe! - mondja dühösen a második kolléga és kimegy. Viszont az első kolléga szó szerint veszi, ezért fenékkel odatolat a piszoár fölé és teleszarja. (A fekáliás pisalé kiömlik!)

komment

Címkék: iroda

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr216872229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása