Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy nagyon komoly életvitelű, tudományos munkatárs otthon mindig azzal szórakozott, hogy amikor működött a mosógép, annak a kivezető csöve a WC kagylóba volt lógatva, és amikor folyt kifelé az öblítő víz, ő is mindig olyankor pisilt a WC kagylóba és hangosan rikoltozott: ˝Én vagyok a pisilőbajnok! Senki sem tud ilyen vastagot pisilni! Az én hugyom a legkirályabb! Ilyen nagyot nem tud hugyozni senki a világon, csak én, én egyesegyedül!˝
Évekig titokban maradt ez a defektusa, egyszer azonban otthon volt a felesége, sőt, a munkahelyi főnöke is náluk volt vendégségben. Ő ezt nem tudván, éppen a szokott módon rikoltozott és péniszét lóbálva jött ki a WC-ről és nekiment a főnökének az ágyékával. Nagyon szégyellte magát.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr606618147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása