Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az állatok főhivatala kiküldött egy bizottságot, hogy térképezzék fel, ki miből él, hasznos tagja-e a társadalomnak. Először a méhecskét kérdezték meg, mi a munkája, miből él. A méhecske így válaszolt:
- Egész nap mézet gyűjtök, maradék időmben a kaptárt építem, karbantartom, nyáron szellőztetem, télen fűtöm, az egész életemet munkával töltöm.
- Másodiknak a rókát kérdezték meg, aki így felelt:
- Hát én ravaszkodok, sunnyogok, hazudozok, átverem a népet, megszerzem mások tulajdonát.
- A medve így válaszolt:
- Én erős vagyok. Ha valami kell, elveszem, ha olyan a kedvem, meg is ölöm a tulajdonost. Amúgy meg elég lusta vagyok, csak döglök egész nap.
- A lajhár azt mondta, hogy semmit nem csinál, dolgozzon más, ő lusta erre. Az oroszlán a királyi vérre hivatkozott és azt mondta, alanyi jogon minden az övé. A bélféreg és a szúnyog pedig büszkén vállalta, hogy ő bizony másokon élősködik.
A végén a bizottság úgy döntött, hogy jobban meg kell vizsgálni a méhecskét, rendesen adózik-e, rendelkezik-e mindenféle képesítéssel és engedéllyel, hány decibeles zajt csap a szárnyával, stb. Jól megbüntették, ellehetetlenítették, a végén olyan adósságba hajszolták, hogy kilátástalanságában öngyilkos lett. Ha-ha-ha!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr15882514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása