Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A falu bolondja azt mondja:
- Én egy akármilyen földesúrnak nem válaszolok!
- Nem hisznek neki, ezért elhívatják a földesurat. Az kérdezi a bolondot, de neki is így válaszol:
- Én egy akármilyen földesúrnak nem válaszolok, sőt, még egy hercegnek sem!
- Elhívatják a herceget. Neki már egyenesen azt mondja a bolond:
- Én egy akármilyen hercegnek nem válaszolok, sőt, még magának a királynak sem!
- Mindenkinek nagyon tetszik, milyen bátor, milyen bolond, ezért elhívatják a királyt is. A király is kérdezi a bolondot. A bolond neki is ugyanazt válaszolja, sőt, a hatás kedvéért köp is egy nagyot. Na, itt vetette el a sulykot, mert a király lefejeztette.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr525873381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása