Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A macska és a nyúl elmennek vadászni, de nem fognak semmit. Kitalálják, hogy különválnak, hátha úgy nagyobb az esély és majd este 10-kor találkoznak. Így is történt, de a nyúlnak nem sikerült a vadászat, nem sikerült elejtenie semmit sem. Miután újra találkoztak, kérdezi a nyúl:
- Sikerrel jártál?
- Hát, én beosontam a fizikai kutatóintézetbe - válaszol a macska - de nem találtam semmi mást, csak egy protont.
- Elfelezzük? - kérdezi a nyúl.

komment

Címkék: macska

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr484997753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V. Meredek · http://rimo.blog.hu/ 2013.01.30. 08:06:17

Nagymama tanítja az unokájának az almaszedést. A kisfiú lezuhan a fáról, kitöri a nyakát és szörnyet hal.
A nagyi felpillant, ráérősen kiveszi szájából a pipáját, és annyit mond:
- Tudod, most pont úgy viselkedsz, mint a szilva a sivatagban: felülre se lehűl, száz sem, mégis van hogy!!!
süti beállítások módosítása