Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2012.10.22. 18:46

Róza titka.

Volt a faluban egy lány, aki csúnya is volt, hájas is volt, buta is volt, mégis szinte az összes valamire való legény hált már vele. Józsi nem értette, mi lehet Róza titka. (Merthogy Rózának hívták a tonnadonnát.) Odament és megkérdezte tőle: - Te, Róza, figyelj már! Mi a te titkod, hogy minden legénynek el bírtad csavarni a fejét?
- Az én titkom? Az én titkom nem is titok: addig nyalom a melyedet, míg boldoggá nem leszöl.
- Na - mondta Józsi - én azt köve hiszem!
- Jól van - válaszolt Róza - megmutatom, de előbb kedvezz nekem.
- Hát, mivel Józsit nagyon érdekelte a dolog, nagy undorral ugyan, de nővé tette Rózát. Azután amaz a hátára fordította a legényt és így szólt hozzá: - Na, most figyelj, te csődör!
- És lapos nyelvvel, bő nyállal elkezdte nyalni, nyalogatni Józsi szőrös mellkasát. Öt perc múlva már csupa nyál volt a legény, csimbókokban lapult rá a szőr és kissé ki is vörösödött a bőre.
- Na, kezded már érezni? - kérdezte nyálas szájjal a dagadék. Józsi végig nézett önmaga testén és így szólt:
- Hááát... Hááát... Ez undorító!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr904502885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása