Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy vékony, alacsony, gyenge fizikumú ember betért egy nívós bárba. Odaszólt a hatalmas, testépítő kinézetű csaposnak:
- Adjon gyorsan a legdrágább viszkiből, mielőtt nagy baj nem lesz.
- A csapos odaadta a viszkit. A férfi megitta és ismét így szólt:
- Adjon gyorsan még egyet, mielőtt nagy baj nem lesz!
- A csapos újra adott neki. Amikor az ember már négy pohárral megivott, a csapos elkezdett gondolkodni: ennek a viszinek az ára poharanként nyolc ezer forint... Ekkor szörnyú gyanúja támadt és nekiszegezte a kérdést az embernek:
- De ugye nem az lesz a nagy baj, hogy ne adj isten kiderül, hogy nincs pénze?! Mert akkor...!!!
- Uram, hová gondol. Nekem ez az összeg borravaló.
- A csapos megnyugodott, de méginkább izgatta a dolog: - Mondja, mi az a nagy baj?
- Megmondom, de nem vagyok rá büszke: nekem viszonyom van a feleségével...
- Mi van?! - üvöltött fel a csapos. A pultra csapta a rongyot, kilépett a pult mögül, és lecsavart egy orbitális pofont az embernek. - Mióta tart ez a viszony, te szemét?!
- Fél éve. - válaszolt a férfi. Erre a csapos lekent egy még nagyobb pofont. - Hogy képzeled te ezt?! Mi?! Az én Evelinemmel?!
- Jaj, dehogy is a maga feleségével van viszonyom. A haragosának a feleségével.
- A csapos arca felderült: - A Jóska nejével? Lujzával?
- Igen.
- A csapos iménti dühe hatalmas jókedvbe csapott át. - Hát ez óriási! Ha-ha-ha! Az a bumburnyák majom! Ha-ha-ha! Hogy arcoskodott a marhája, hogy ő aztán mennyire pórázon tartja az asszonyt. Bevallom, nekem is volt régen viszonyom Lujzával. És ez a töketlen nem is sejtette! Mondjuk én egy jó kiállású, stramm gyerek vagyok, de hogy egy ilyen kis aszott, semmitérő gilisztával csalják már fél éve... Ezen aztán meg tudnék feküdni! Höhö! Nekem ez mindnet megér! Ne haragudjon, amiért megütöttem, de azt beláthatja, hogy félreérthető volt a helyzet... Bearanyozta a napomat! Fájdalomdíjként fogadja el ezt az üveg, hetvenezer forintos italt. De akkor nincs harag, ugye, lyuksógor?
- Az ember eltette az italt és elindult kifelé. Az ajtóból még visszaszólt:
- Tudja, én vagyok a megye egyik legjobb rövidtávfutója. És ez igaz. Nem úgy, mint az, hogy viszonyom lett volna azzal a Lujzával, nem is ismerem őket, és nem úgy, mint hogy van nálam akár egyetlen forint is.
- Azzal fogta magát a sovány ember és úgy elfutott, hogy mire a csapos az ajtóig ért, már csak a por maradt utána.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr784219867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása