Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2012.03.14. 17:27

Sajtos párizsi

A vevő bemegy a boltba és határozott léptekkel a csemege pulthoz siet. A pult előtt megáll, majd harsányan így szól az eladónőhöz:
- Kezit csókolom, én vagyok a vevő.
- Az eladónő rosszat sejt, kissé félénken kérdezi: - Igen, tessék parancsolni.
- Kérek szépen 40 deka sajtos párizsit. - mondja a vevő. - Az eladónő a papírra helyezi a felvágottat. A vevő kissé ingerült hangon mondja:
- No de kisasszony! Hiszen ön a sajtos párizsi végét adta nekem.
- Igen, de erről én nem tehetek. - válaszol zavartan az eladónő - A felvágottnak van eleje is, közepe is, vége is. Most pont a vége került sorra.
- Igen?! És ezt pont nekem akarja adni?!
- Nézze, az sem maradhat itt, azt is el kell vinnie egy embernek...
- De én nem vagyok egy ember.
- Nézi az eladónő: hát tényleg nem ember volt, hanem egy racka juh.

komment

Címkék: juh párizsi

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr354187299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása