Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2018.06.09. 20:00

Rúdmászás

Szamosi bácsi nagyon mesél valamit, szóval tartja a gyár előtt cigarettázó hölgyeket:
- Hát egyik reggel indulok el, érzem ám, hogy valami furcsát érzek. Ennek a fele se tréfa, mondom, gyorsan megnéztem mi az. Hát egy hangya mászott felfelé a rudamon! A végétől a töve felé! Fel. Fogtam és egy mozdulattal lesöpörtem a földre. De ez még semmi! Következő reggel újra érzem, hogy valami nem stimmel. Nézem, hát egy katicabogár mászik a rudamon. Mondom, a nemjóját! - és azt is lesöpörtem. Aztán harmadik nap megint érzem, hogy valami mintha mászna a rudamon. Tolom lefele a gatyámat, nézem, hát egy mezei poloska volt az. Úgy elpöccentettem az ujjammal, hogy csak úgy koppant a góré falán. A következő nap érzem ám, hogy most másmilyen valami van, valami mászik a rudamon, de szinte megnyüvi. Hát egy hatalmas szarvasbogár volt. Fogtam, levettem, oszt a földhöz vágtam. E! De ez még semmi! A következő nap reggel érzem ám, amikor a kenyérboltba indultam, hogy valami mászik a rudamon, de ez még nagyobb! Hát egy maki majom volt! Az kapaszkodott a két tenyerével, a karjával ölelte a rudamat, le ne essen, úgy mászott rajta felfelé!
- Na, ne kábítson már minket, Szamosi bácsi! - tört ki az egyik hölgyből - Ki hiszi el ezt magának? Hát mekkora rúdja van magának?
- Csak hogy végre megkérdezték, Galambocskák. - mondta elégedetten Szamosi bácsi, majd ezt követően elővette a rúdját, és a gyárkapu előtt, az utcán, elkezdte mutogatni a visítozó hölgyeknek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr6113996986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása