Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2018.06.01. 20:00

A jó gazda

Két férfi beszélget. Mindketten irodában dolgoznak, két különböző munkahelyen.
- Képzeld, - kezdi az első - nekünk olyan felelősségteljes gazdánk van, hogy a cégünknél már tíz évvel korábban is ivartalaníttatta a legkiválóbb alkalmazottakat és mostanra már száz százalékos az ivartalanított dolgozók aránya. Vagyis mindenki, én is, megkapta az ingyenes ivartalanítást. Nem semmi ez!
- Igen, - folytatja a másik - a mi gazdánk hasonlóan rendes, sőt, nagyszerű cégvezető. Mi is ivartalanítva vagyunk. Azóta sokkal nyugodtabban tudunk dolgozni, nyugodtabban tudunk otthon aludni, és az életünk szinte problémamentessé vált.
- Igen, igen, ahogy mondod. Híztam is végre, azóta boldog és jóltáplált, mosolygós ember lett belőlem. Köszönöm gazdám!
- Én is köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr2513996890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása