Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2017.11.05. 18:00

Nem akkor mondja

Tisztelt képviselőtársaim, Tisztelt Miniszterelnök Úr! Napirend előtti felszólalásom… csendet kérek! Napirend előtti… kérem az ellenzék képviselőit, hadd mondhassam el a beszédemet. Én meghallgattam Önöket, kérem, hadd beszélhessek én is. Napirend előtti felszólalásomban… hát ez több a soknál, kérem a házelnök urat, hogy intézkedni szíveskedjen. – Ezt mondja egy férfi, de nem a parlamentben, merthogy ő nem politikus, hanem szeretkezés közben.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr1412883620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása