Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2017.08.16. 18:00

Kocsmai diskurzus

Egy férfi el szeretné mondani, milyen jó a házassága, ezért így szól a kocsmában egy ismeretlen emberhez:
- Képzelje el, hogy az én feleségem maga nyírta le a hajamat. Olyan ügyes, mint egy fodrász!
- Az semmi! - feleli a másik - Az én feleségem is lenyírta a hajamat, de engem még ki is tetovált. Televarrta a hátamat.
- Jó, de azt is el szeretném mondani, hogy a feleségem a szakállamat is lenyírta, nagyon szép lett!
- Az semmi! - mondja erre is a másik - Az enyém ollóval kinyírta a seggemből a szőrt.
- Igen, de még azt is el kívánom mondani, - folytatja egyre kedvetlenebbül az első - hogy az én feleségemet tavaly megdicsérték a munkahelyen, hogy akár két évet is letagadhatna a korából és csinosan néz ki az új ruhájában!
- Az enyém meg idén első lett az országos bikinimodell versenyen. - felel a második.
- Jól van, jól van... Viszont az én feleségem négy egész hattizedre érettségizett egy nehéz gimnáziumban!
- Az enyémnek doktori fokozata van és az MTA- valamint a Mensa tagja 170-es IQ szinttel. - feleli a második.
- Az első már nagyon dühös: - Mondja, maga dicsekszik?!
- Igen, de maga kezdte! - feleli a második, majd megissza a deci kevertet és hazamegy.       

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr6212711066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása