Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy ház bejáratánál egy fiatal nő áll, mellette két idősebb nő, és mondja kicsit vehemensen egy férfinak:

- Én nem tűröm az elnyomást, az elnyomás semmilyen formáját! Ilyen voltam mindig, kicsi koromtól kezdve is, álltam az igazamért, kiálltam akkor is, ha a túlerő olyan nagy volt, hogy a győzelemnek halvány esélye sem mutatkozott! Nem mérlegeltem, és nem is vagyok hajlandó az életemet úgy élni, mások zsarnokságának igája alatt nyögve! A férfiak lehet, hogy erősebbek, és lehet az is, hogy nem csak csatát, de háborút is veszítek az önkény elleni harcban, de inkább állva fogok meghalni, mint szolgaként élni! Szabad és büszke nő vagyok!

Az egyik nő helyeslően bólogat, és azt mondja, hogy nagyon helyes, ne is hagyja magát, míg a másiknak könnyes a szeme, és megszólal:

- Kislányom, nagyon büszke vagyok rád, nagyon szeretlek!

A férfi halkan kinyitja az ajtót, és bemegy a házba. Gyűlölettel néznek utána.

Pedig baromira semmi köze az eseményekhez, ő csak arra járt, be akart menni a lakásába. Nem akarta ő elnyomni a nőt, és soha senkit sem. Egy jóindulatú pasi volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr1812428221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása