Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A hajóskapitány megtanítja számolni a kutyáját. A matrózok tesztelik az állat tudását. Mennyi kettő meg kettő? - kérdezi az egyik. A kutya ugat négyet. Mennyi huszonhét köbgyöke? - kérdezi a másik. A kutya hármat ugat. Mennyi tízezer tízes alapú logaritmusa? A kutya négyet ugat. Hány fokos szögnek a színusza nulla egész háromszáznegyvenkettő ezred? A kutya húszat ugat. Bontsd fel prímtényezőkre a tizennyolcat! A kutya ugat kettőt, szünetet tart, majd még kettőt és végül hármat. A matrózok nem győznek álmélkodni. A végén a hajóskapitány az idegességtől izzadtan odasúgja a feleségének: Húúh, ezt megúsztam. Attól féltem, hogy a hiperbola függvényeket fogják kérdezni Buksitól, és azt még nem tanítottam meg neki!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr5412392189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morgócica 2017.04.01. 20:46:38

A 18 prímtényezőit is elkúrta.
süti beállítások módosítása