Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2017.02.27. 18:00

A lebukás

A férj hamarabb ér haza a munkából. Az ajtó zárva, nyitja a zárat, a biztonsági zár is zárva, nem érti, nyitja azt is, közben bentről zaj, ütődés, dörömbölés hallatszik. Amint belép a szobába, a feleség az ágyon fekszik ruha nélkül, csak egy törülköző van ráhúzva a nyakáig. - Hát te mit csinálsz itthon? - csodálkozik a férj. - Öööö, szia, hellóka, álmos voltam, lefeküdtem aludni. - felel gyorsan a feleség. - Ilyenkor? Délután két óra van. - mondja döbbent hangon a férj. - Igazad van, nem is aludni akartam, csak pihenni. - mondja a feleség zavartan. A férj bólint, hogy akkor jó, így már értem. Ekkor a szerető - mert hogy az a szekrénybe van bújva - nem bírja ki és a nőre gondolva, röhögve elkezdi énekelni, hogy ˝Van benne, van benne, van benne valami ú-ú-ú-úú, van van benne, van benne, van benne valami!˝ Így buktak le mind a ketten.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr1412289727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása