Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A bab, a borsó és a lencse arról sztorizgatnak, milyen veszélyben voltak már életük során. A bab elmeséli, hogy egyszer jött a földműves és félő volt, hogy egyszerűen learatja. Erre ő a földhöz lapult és a földműves nem vette észre. A borsó ugyanígy járt és ugyanígy menekült meg. A lencse azt mondja: én nem ijedtem meg! Amikor jött a földműves, rászóltam, hogy húzzál innen, köcsögmajma, mert rád verek egy akkorát, hogy lefosod a zoknidat! A másik kettő összenéz és mindkettő ugyanazt gondolja, hogy ez a lencse bizony egy közönséges nagyítólencse.

komment

Címkék: növény

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr7711951989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása