Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megkérdezik a híres urológus főorvost, hogy miért választotta ezt a hivatást. Nem először kapja ezt a kérdést, hiszen már korábban is, nagyon sokszor felelt rá élete során. Volt, hogy azt mondta, hogy egyszerűen késztetést érez rá, hogy segítsen embertársain. Máskor azt mondta, hogy nagyon tiszteli az időseket és mivel őket sújtják leginkább a húgyúti betegségek, ezért így igyekszik a segítségükre sietni. Volt, hogy a tudományi iránti alázatot, míg máskor a tudomány katedrálisának építését jelölte meg saját céljaként. Igen ám, de most tök részegen áll a kérdező előtt, és így válaszol (itt a vicc mesélésekor részeges hangon folytassuk):
- Azért, azért mert, azért mert nagyon szeretem megfogni, mert szeretem fogdosni, mert én szeretem megfogni más férfiaknak a rúdját!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr7211951905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása