Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hófehérkét befogadja a hét törpe a házába. Hívják, ebédeljen velük. Hófehérke így válaszol:
- Az ebéd azért már egy bizalmi dolog, előbb feltennék mindenkinek egy-egy kérdést. Viszont tudom, hogy kínos lehet a többiek előtt válaszolni, ezért mindenkivel külön-külön szeretnék elbeszélgetni. - A törpék mondják, hogy természetesen. Elsőként Hapci vonul el Hófehérkével. Hófehérke kérdezi tőle:
- Te miért vagy Hapci?
- Azért, - válaszol a törpe - mert gyermekkoromban allergiás voltam a porra és állandóan tüsszentettem tőle. Sokkal gyakrabban, mint a többiek. Ezért elneveztek Hapcinak.
- Köszönöm. - mondja Hófehérke. - Szívesen, válaszol a törpe.
Ezután Morgó következik. Tőle is csak a neve eredetét kérdezi meg a lány, sőt, a többi törpétől is, mint utólag majd kiderül. Morgó a következő magyarázatot adja a kérdésre:
- Meglehetősen mogorva, zárkózott, zsémbes természetem van. Ezért ragadt rám ez a gúnynév, de én büszke vagyok rá!
- Kuka így válaszol: - Csendes vagyok. Szótlan. Ezért hívnak Kukának.
- Szende kissé tanácstalan: - Állítólag szende vagyok, mint egy lány. Én viszont nem érzem magam szendének, bár az tény, hogy én nem szoktam ordibálni a meccsen, de azért szende sem vagyok. Mint mondják, kérdezzük meg a harmadik felet is. Ők így látják. Én nem, de elfogadom.
- Szundi röviden felel: - Mert szeretek aludni.
- Tudor válasza a következő: - Példaképem Vágó István, ezért igyekeztem a gesztusait, a modorát, a beszédmódját felvenni. Viszont vele ellentétben az én tárgyi tudásom és a kombinációs képességem szerény, így én nem okosnak, hanem okoskodónak tűntem. A többiek Tudornak neveznek, de tudom, hogy szeretnek. Ez például így, ebben a formában egy rím.
- Vidor vihogva mondja: - Mert röhögök mindenen.
- Köszönöm! - mondja Hófehérke. - Szívesen. - válaszoltak a törpék kórusban. Ezután leülnek együtt az asztalhoz és megeszik az ebédet. Valami tavaszi húsleves és rakott krumpli, van hozzá savanyúság is. A végén így szól Hófehérke:
- Én jóllaktam. Köszönöm az ebédet! Finom volt! Jóllaktam.

Szólj hozzá!

Címkék: mese

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr5811716581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása