Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

- Maga mikor döntötte el, hogy nem lesz pilóta?
- Én ezt nem döntöttem el.
- Akkor pilóta lett?
- Nem, nem lettem pilóta! Miért lettem volna?
- Akkor mégis eldöntötte!
- Nem döntöttem el, de tudja mit, mondhatjuk így is. Igen, eldöntöttem, hogy nem leszek pilóta.
- De nem ezt kérdeztem, hanem azt, hogy mikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr708818676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása