Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az alispán és a várparancsnok helyettes valami morgást, nyüszítést, ugatást hallanak. A várparancsnok helyettes azt mondja, hogy ez csak egy kutya, míg az alispán állítja, hogy ez bizony egy farkas. Megnézik és kiderül, hogy tényleg egy farkas! Kérdezi a várparancsnok helyettes az alispánt:
- Hogy lehet az, hogy magának mindig igaza van? Jobb lenne, hogy ha nekem lenne igazam!
- Hát igen, - felel az alispán - de ha kendnek lenne igaza, akkor én tévednék. Az meg nem lenne jó.
- Az lenne a jó, ha mindkettőnknek igaza lenne. - helyesbíti az előbbi megjegyzését a várparancsnok helyettes.
Az alispán elgondolkodik és így szól: - Hát, ha a kvantumfizika törvényei ilyen méretek mellett is működnének, akkor biza én nem látnám ennek a furcsa kettősségnek semmiféle akadályát.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr988367386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása