Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2016.04.02. 18:00

A kis Bercike

A kis Bercike így szólt:
- Majd én is űrhajós leszek, mint a Farkas Bertalan bácsi, mert én is Berci vagyok, ő is Berci, és ezért én is űrhajós leszek!
- Apád faszát - szólt vissza neki a nagybátyja - nem leszel te űrhajós.
- De! Űrhajós leszek! - kiabált durcásan Bercike.
- Nem leszel! - mondta a nagybátyja - És tudod miért nem? Mert ahhoz ész kell, meg erő is kell hozzá! Érted? Erő! - és a nagybácsi az ˝erő˝ szónál az öklével meg akarta döngetni a saját mellkasát, mutatva, hogy ő erős. Igen ám, de véletlenül és péniszére vert rá. Összegörnyedt és jajgatott, úgy fájt neki!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr468367242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása