Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy nő elmegy egy tetoválószalonba, és azt kéri, hogy a következő feliratot tetoválják a hátára:

„Az otthon ott van, ahol a szív van,

a szerelmemért megteszek bármit,

és nem számít az sem, ha meghalok,

úgy kellesz nekem, mint költőnek a fájdalom.”

A tetoválómester elkezdi az alkotást, de elgondolkodik menet közben a sorsán, és eldönti, hogy befejezi a szakmát, nem motiválja már ez, elege van. Annyira fellelkesül ezen, hogy a következő szöveget írja a nő hátára:

„Én vagyok a tetoválómesterek királya,

azt írok a hátadra, amit akarok,

ma venni: két kiló kenyér, tej, paprika, paradicsom,

holnap: beadom a felmondásom, álláskeresés, felhívni Ateszt.”

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr407987859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása