Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Három extrém-sportoló légy beszélget, kinek mi a hobbija. Kezdi az első:
- Én beakasztom a bal hátsó lábamat a ragacsos légypapír szélébe és úgy lengek fejjel lefelé fél órán át. Kész adrenalin bomba, tuti halálfélelem!
- Folytatja a második: - Én keresek egy sűrű szövésű pókhálót és izomból, fejjel előre átrepülök rajta. Volt már, hogy nem fértem át és a fejemmel szakítottam szét a szálat. Báááng! Királyság!
- Következik a harmadik: - Én rá szoktam szállni egy alvó ember heréjére és ahogy csak bírok, beleharapok. Varkarja, csavarja, de én nem szállok el, csak mindig arrébb mászom, de csak annyira, hogy szinte súrol az ujja.
- Erre megszólal az első: - Hát te teljesen be vagy csavarodva! Anyád! Te őrült vagy!

komment

Címkék: légy

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr707987675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása