Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2015.08.27. 18:00

Uncheck it!

Egy harminc év körüli fiatalember büszkén mondja a kocsmában a többieknek, hogy abbahagyta a dohányzást és már hónapok óta nem gyújtott rá. Egy idős ember meghallja ezt és így szól:
- Normális vagy te?! Hát miért nem cigizel??
- Mert én nem akarok idő előtt meghalni. - válaszol a fiatalember.
- Hát, nem tudom, - mondja az öreg -, de én 15 éves korom óta napi két-három doboz cigit szívok, Munkást, Kossuthot, Symphoniát és már 97 éves vagyok.
- De hát ez hogy lehet? - kérdezi döbbenten a fiatalember.
- Úgy, - válaszol az öreg - hogy Petőfi írta, hogy csatában fog elesni és valóban: csatában halt meg. Ady írta, hogy végez vele a vérbaj és így is lett. Ők nem tudták, hogy a halál nem kötelező, hanem csak egy opció. Aki akarja, kéri, aki nem akarja, nem kéri. Ilyen egyszerű ez! Uncheck it!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr577596580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása