Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az egyetemi tanár feszültségoldásképpen elmesél egy rendőrviccet a levelező hallgatóknak. Mindenki nevet, de az egyik hallgató mérgesen feláll:
- Tanár úr, kérem, értem én, hogy rendőrvicceket mesél, de az nem zavarja Önt, hogy én is rendőr vagyok?!
- Erre a tanár azt mondja: - Nos, ha így van, akkor bocsánatot kérek. Többet nem csinálok ilyet. - Mindezt úgy mondja, hogy a félelemtől remeg a hangja és egy oktávval magasabb.
Mire a rendőr: - Rendben, semmi gond, de ha még egyszer előfordul, kettéharapom Önt, mint ló a tököt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr646169062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása