Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy hatvan év körüli, energikus fellépésű, arisztokratikus megjelenésű úr odalép egy hasonló kinézetű, de hetven év körüli úrhoz, enyhén meghajol és az R-betűt pergetve így szól:
- Szerrrvusz, kérrrlek, Csoplárry Redősfarkú Renyhe Jerrromos vagyok!
- Az kéhem nem lehet. Kizáht dolog az, kéhem. - válaszol döbbent hangon a másik.
- Miért lenne már kizárrt, kérrrlek szépen?
- Meht én vagyok Csophláhy Rehdősfahkú Renyhe Jehomos. - válaszol az idősebb úr.
A fiatalabb rázza a fejét: - Meglepő, kérrlek alássan, meglepő... De nekem akkor is ez a nevem.
Erre az idősebb így szól:
- Akkoh... nos, akkoh lehet, hogy én tévedtem volt, s engem másként hívnak... Elhnézésedet kéhem!

komment

Címkék: öreg bácsi

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr316098530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása