Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Diszkóban egy férfi odamegy egy csinos lányhoz. A lány kérdezi:
- Mivel jöttél?
- Mivel csajozni akarok. - válaszol a férfi.
- He-he-he, nagyon vicces... Milyen kocsival jöttél?
- Kocsival? Nekem nincs pici gyerekem, hogy kocsival járjak.
- Heh... tuskó... milyen autóval jöttél?
- Ja, egy Bugatti Veyronnal.
- Az ilyen sportos kocsi, nem? Na és hol van?
- Három utcával arrébb, mert nem akartam a diszkó előtti helyet elállni. Ide BKV-val jöttem.
- Na, elmész a picsába, idióta! - mondja mérgesen a lány. Erre a férfi kimegy a diszkóból és mivel már nem jár a villamos, elgyalogol három utcával arrébb, beül a Bugatti Veyronjába és hazamegy.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr525873384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása