Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Három asszony beszélget, miközben férjeik munkában vannak. Mondja az egyikük:
-Képzeljétek, tegnap megmostam a férjem faszát.
- A faszát?
- A faszát.
- A faszát? – kérdezi a harmadik is.
- Igen, a faszát.
- Hogy történt?
- Tegnap, megvártam, amíg hazaér az uram, az ajtónál vártam, a földön feküdve,
ahogy belépett a lakásba, a két kenyérdagasztó fakanalat a lábujaimmal fogva felemeltem a péniszét,
a számban lévő lisztet aláfújtam, majd a fejem hátrahajtásával aktiváltam a hajszárítót, ami így a meleg levegő segítségével lefújta a már tiszta bréről a lisztet.

komment

Címkék: nők

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr395382503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása