Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy nagyszabású, elit partin volt egy gyönyörű szép (˝A˝ osztályú), okos, mosolygós nő. Nem csoda, hogy minden férfi vágyott rá. Persze, csak a legmenőbbek és a legbátrabbak merték megszólítani, de azokat is rövid úton elküldte. Végül öten maradtak, akiket nem hajtott el a nő: egy nagyon jóképű és jó testű pasi, egy középkorú milliárdos, egy híres rocksztár, egy dúsgazdag férfi manöken és egy sármos, középkorú sztár-színész. Egymást túllicitálva tették a szépet a nőnek, akinek láthatóan nem volt ellenére a helyzet. Egy rövid pillanatra - amíg pezsgőt ittak - a nőnek feltűnt, hogy egy sovány, csúnya, rosszul öltözött, szerencsétlen faszi állt a fal mellett, úgy nézett ki, mint egy élére állított, száraz egérszar.
- Te nem akarsz idejönni? - szólt rá gúnyosan a nő, amin a pasik jót nevettek.
- Én? Én nem mehetek, mert Kalmár úr azért alkalmazott, hogy ha bármi probléma lenne az informatikai rendszerrel, akkor legyen, aki megcsinálja.
- Mer ki a faszom vagy te? - kérdezte a milliárdos - Kalmár egyik csicskája?
- Én vagyok a rendszergazda.
- Az fasza... - mondta a milliárdos. - Van valami jó sztorid?
- Egyszer, sok évvel ezelőtt, beüzemeltem egy Win2000-es szerver-kliens hálózatot. De az egyik gép nem látta a hálózatot. Mondta a felhasználó, hogy valami domain (ejtsd: domén) szerver nevet kér. Erre én azt mondtam: domain? Na, majd megmondom én! legyen AR-PC189.
- Erre a csaj elkezdett nevetni és egész más szemmel nézett a pasira. Elküldte az öt udvarlót és egy óra múlva lefeküdt a rendszergazdával. Ennyit tesz a jó duma.

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr24911131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása