Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kultstáb 2013.01.06. 18:22

Romantikus sms

Romantikus fiatalember nem meri megszólítani a nőt, akit már két éve néz a buszon. (Ő a téglagyárba jár a busszal és a nő is valahová arrafelé utazik minden reggel.) Valahogy megszerzi a nő telefonszámát és küld neki egy romantikus SMS-t, amit egy SMS üzenetek WEB oldalon talál:
˝Én már nem nézem az eget éjszaka, mert te vagy a legszebb csillag, s nem ütötted-e meg magad, amikor leestél az égből, mert te egy angyal vagy, mondd meg, hol vagyok, mert elvesztem a szemeidben és nem szólok, mióta megnémultam szépséged zuhatagában.˝
A nő ezután soha többé nem utazott a buszon. A fiatalember azt hitte, megrémisztette az SMS-sel, de nem. Egyszerűen kirúgták a nőt a húsgyárból, ahol addig dolgozott. És az benne a vicc, hogy az SMS-t nem is olvasta, mert a fiatalember csak egy kamu telefonszámot kapott a nő ismerősétől, pedig ezer forintot fizetett érte!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr684882484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása