Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Viora, a rádiós műsorvezető szerkeszti a zenei blokkot.
- Francba, már megint Bon Jovi! Ezt a Guns n Rosest is de unom már!

(kösz!:)

2 komment

Címkék: vio

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr124125002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oszamán Bill 2012.04.12. 19:33:35

nagyon király vicc,terjeszteni fogom a pofaviziten,blogomon,csiripen,mindenhol,szerintem ez a vicc még nagy sikert fog elérni világszerte. én 3 nyelven írok,olvasok,máris lefordítottam és elmaileztem szanaszét ismiknek,mindenki el van ragadtatva,zsinórban küldik az érdeklődő emaileket: -ki ez a zseni,ki ez a zseni,aki ilyen jó,frappáns,nem mindennapi vicceket ki tud találni.én büszkén kihúzom magam és úgy válaszolok nekik: hát a nagy Viora!

Oszamán Bill 2012.04.12. 19:35:31

Jay Scene pofáján olvastam egy viccet,megosztanám itt:
,,Férfi kikiabál a feleségének a konyhába, de a nő nem érti és visszakiabál
- Milyen tálat???
- Mondom, hozz egy sört te állat!!!''
süti beállítások módosítása