Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A nyúl megkérdezi a zsiráfot:
- Te, Zsiráf, miért olyan hosszú a te nyakad?
- Tudod, Nyuszika, nagyon szeretem a finom falevelet. Amikor te lenyeled, amit nagyon szeretsz, akkor csak egy pillanatig érzed az ízét...
- Mondjuk a répát.
- Igen, mondjuk a répát. Annak az ízét te csak egy pillanatig érzed, de én - hála a hosszú nyakamnak - hosszú másodpercekig érzem a finom falevél ízt. Vagy ha mondjuk pezsgőzni támad kedvem... Te lenyeled és kész. De én, én hosszú másodpercekig élvezem a gyöngyöző pezsgőt.
- Te Zsiráf - szól a nyúl, de aztán nem mond semmit, inkább hazamegy. Otthon a felesége mos. A nyúl ránéz és így dünnyög:
- Hajaj... Ejha. Huh...
- Na, mi van? - kérdezi a felesége.
- Tudod, eh... Szóval...
- Mondd már!
- Ez a zsiráf... Te...
- Mi van vele?
- Hát ez a zsiráf... Ez aztán tud élni!

A bejegyzés trackback címe:

https://kultvicc.blog.hu/api/trackback/id/tr214124977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása